شهرستان ها

جهش تولید و عدالت صنعتی در زنجان را به جد دنبال خواهم کرد

زنجان- نامزد انتخابات مجلس گفت: یکی از موضوعاتی که به جد در استان دنبال خواهیم کرد، بحث جهش تولید و عدالت صنعتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«نبی‌الله محمدی» از حوزه انتخابیه خدابنده به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

وی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترکیب مجلس دوازدهم اظهار کرد: مجلس دوازدهم، مجلسی انقلابی، جوان، کارآمد و در شأن ملت ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم اقداماتی که در گذشته انجام گرفته و نیمه‌کاره مانده است را در مجلس دوازدهم تکمیل کرده و برنامه جدیدی را برای رفع مشکلات موجود جامعه که بخش عمده آن را مسائل اقتصادی تشکیل می‌دهد، داشته باشیم.

اسماعیلی با یادآوری اینکه در حوزه امنیت ملی و سیاست خارجی به طور تخصصی و در سایر حوزه‌ها به طور عام ورود جدی خواهیم داشت، ادامه داد: قطعاً در این دوره از مجلس شورای اسلامی و با توجه به شرایط فعلی، بحث اقتصاد و معیشت مردم در اولویت کاری مجلس دوازدهم قرار خواهد داشت که در این راستا نقطه نظرات صاحب‌نظران را اخذ کردیم، به همین خاطر برای این حوزه‌ها برنامه داریم.

کاندیدای مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: مواردی از قبیل اشتغال و حمایت از تولید نیز که می‌تواند کشور را از گردنه‌های مختلف به سلامت عبور دهد، جزو اولویت‌های مجلس دوازدهم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هنوز تصمیم قطعی برای حضور در کمیسیون‌های مختلف مجلس اتخاذ نشده است، عنوان کرد: هر چند معتقدیم امنیت ملی زیربنای سایر بخش‌ها خواهد بود و زمینه را برای سرمایه‌گذاری با خیالی آسوده فراهم می‌کند.

اسماعیلی با اشاره به مهم‌ترین چالش‌های استان، تصریح کرد: برخی از مشکلات استان از جمله معیشت مردم برگرفته از مشکلات ملی است که بخشی از آن مربوط به مسائل ملی و بخشی دیگر به استان برمی‌گردد.

وی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار در حوزه انتخابیه زنجان و طارم را بحث حمایت از تولید دانست و گفت: این در حالی است که قالب اصلی شعار امسال نیز بر همین اساس بوده و باید با مشارکت مردم شاهد تحقق جهش تولید باشیم.

این کاندیدای مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، یادآور شد: با توجه به شرایطی که استان دارد، با کمک مسؤولان استانی، بحث جهش تولید را در استان به جد دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه بحث آب یکی از چالش‌های جدی استان به شمار می‌رود، افزود: از این رو تلاش خواهیم کرد حق‌آبه استان به ویژه در شهرستان‌های زنجان و طارم محقق شود که این موضوع را به جد از طریق وزارت نیرو پیگیری خواهیم کرد.

اسماعیلی با ابراز تأسف از اینکه در حوزه گردشگری اقدامات خوبی در استان صورت نگرفته است، اضافه کرد: در این حوزه با نقطه مطلوب به ویژه سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری فاصله زیادی داریم.

وی از توزیع نامتوازن استقرار صنایع در استان به عنوان یکی از دغدغه‌های این منطقه یاد کرد و گفت: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که امکانات کشور باید در همه سطوح به صورت عادلانه توزیع شود، به همین خاطر نگاه نمایندگان خانه ملت در استان به این منطقه در یک سطح بوده و هیچ تفاوتی نسبت به شهرستان‌های استان قائل نیستیم.

این کاندیدای مجلس دوازدهم ادامه داد: معتقدیم در حال حاضر بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها در غرب استان انجام شود که با تحقق منطقه ویژه اقتصادی، این مهم تا حدود زیادی به نتیجه خواهد رسید.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا