شهرستان ها

شناسایی ۲۵ واحد صنفی متخلف در قزوین

قزوین- سرپرست بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی ۲۵ واحد صنفی متخلف در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید خدایاری اظهار کرد: طی دو روز گذشته از ۶۷ واحد صنفی شامل نانوایی، مرغ فروشی، قنادی، سوپرمارکت و صنف و صنعت بازرسی به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه این بازرسیها در سطح شهرستان قزوین و حومه شامل اقبالیه، نظام آباد، اسماعیل آباد و نجف اباد بوده است، تصریح کرد: از میان این واحدهای صنفی، ۲۵ مورد متخلف شناخته شده و به تعزیرات معرفی شدند.

سرپرست بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: واحدهای متخلف شامل ۱۳ مورد نانوایی و ۱۲ مورد مرغ فروشی هستند.

وی تصریح کرد: نانوایی‌ها به دلیل کم‌فروشی، کنجد پاشی و بهداشت و مرغ فروشی‌ها نیز به دلیل عدم درج قیمت، گران‌فروشی و عدم تداخل صنفی جریمه شدند.

خدایاری در پایان گفت: نظارت بر صحت توزیع کالاهای اساسی به شکل شبانه‌روزی در دستور کار سازمان قرار دارد و در همین راستا، روزانه سه اکیپ گشت زنی در استان فعالیت می‌کنند که دو اکیپ صبح و یک اکیپ بعدازظهر به بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی می‌پردازند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا