شهرستان ها

شناسایی ۱۰۰ نقطه در ایلام برای برپایی کلاس‌های اوقات فراغت

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از شناسایی ۱۰۰ نقطه در ایلام برای برپایی کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رحیمی ظهر شنبه در دیدار با امام جمعه ایلام ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی در سال گذشته به سیاست‌های کلی این سازمان در سطح کشور اشاره کرد و افزود: مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت عظیم مردمی در سال‌های اخیر به ویژه درجشن های بزرگ مذهبی از جمله جشن ۱۰ کیلومتری غدیر ودیگر کلان برنامه‌های برگزار شده، به ما نشان می‌دهد که تنها با تکیه بر نیروی همبستگی مردم می‌توان چنین تاریخ ساز شد و این رویکرد در استان ایلام ساری و جاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان، موفقیت این قبیل برنامه‌ها در استان را استفاده از مردم در این گونه برنامه‌ها یاد کرد.

حجت الاسلام رحیمی عنوان کرد: پخت و توزیع بیش از ۳۰ هزار پرس غذا در روز جشن در بین مردم تنها با استفاده از ظرفیت عظیم مردمی امکانپذیر است و این تجربه خوبی بود که در برنامه‌های آتی نیز نصب العین مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی قرار خواهد داشت.

وی در ادامه به برگزاری دوره آموزشی «ماه» که شامل آموزش ۱۰۰ مسئول هیئت مذهبی، مسوول رسانه هیات و دیگر ارکان هیئت مذهبی در استان بود اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: در این دوره به مدت ۲ روز در مرکز استان توسط اساتید مطرح کشوری آموزش ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه این آموزش‌ها پیش درآمدی برافزایش کارایی هیئات مذهبی در استان است، عنوان کرد: آموزش‌های دوره ماه در آینده نزدیک از سرگرفته می‌شوند و دوره‌های بعدی آموزشی دنبال خواهد شد.

حجت الاسلام علی رحیمی از کسب رتبه دوم استان ایلام در برگزاری پویش ملی زندگی با آیه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت و عزم اراده‌ای که برای انجام این پویش در مجموعه کارکنان این اداره کل و مربیان موسسات و خانه‌های قرآنی دیده شد این امر محقق شد و استان ایلام در مجموع شاخص‌ها به رتبه دوم کشور دست یافت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا