شهرستان ها

امام جواد (ع) گنجینه دانش و مظهر سخاوت بود

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: امام جواد (ع) گنجینه علم و دانش و مظهر سخاوت و بخشندگی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با انتقاد از شهردار بردسکن اظهار کرد: نصب المان و نماد شهرستان به صورت انگلیسی در شأن مردم ولایت مدار این شهرستان نیست و می‌طلبد در اسرع وقت نماد انگلیسی جمع آوری و عنوان بردسکن به صورت فارسی در همان مکان جایگزین شود.

امام جمعه بردسکن در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با عرض تسلیت شهادت امام جواد (ع) پیرامون زندگی این امام همام سخن گفت و با اشاره به تهمت‌های ناروایی که به پدر بزرگوارشان ولی نعمت ما خراسانی‌ها امام رضا (ع) داشتند، افزود: امام جواد (ع) گنجینه علم و دانش و مظهر سخاوت و بخشندگی بود که تمامی این القاب نشان دهنده بزرگی شخصیت الهی آن حضرت است.

وی در ادامه به بحث انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه پرداخت و با اعلام اینکه چندین گروه و طیف در بین ۸۲ نفری که کاندیدا شده‌اند حضور دارند، اظهار کرد: مردم باید هوشیار باشند و با انتخاب فردی اصلح که روش و منش خدمتی شهید رئیسی را داشته باشد نگذارند مجدد کشور به دست افرادی بیفتد که هدفی جز نابودی ایران و اسلام در سر ندارند.

امینی گفت: ملت ایران یک بار دیگر با حضوری با شکوه و با بصیرت در پای صندوق‌های رأی با انتخاب فردی اصلح به تکلیف خود عمل خواهند کرد.

امام جمعه بردسکن گفت: دلدادگان انقلاب دل در گرو انقلاب، رهبری و خدمت به نظام و خون شهدا دارند و گروهی نیز دل خوش کرده تا با تحریف و تحریم حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی کمتر باشد.

وی ادامه داد: به کوری چشم دشمنان همه با هم در صفوف بهم فشرده در ۸ تیر همه توطئه‌های دشمنان و دل بریدگان انقلاب را پاسخ خواهیم داد.

امینی همچنین از حضور مردم در برگزاری مراسم سالگرد ملکوتی امام راحل قدردانی کرد و گفت: حضور با مصمای مردم بردسکن در برگزاری مراسم ارتحال امام در شهر و بخش‌های تابعه با حضور پر شکوه نشان داد که عشق به امام و رهبری در دل‌ها قرار دارد و جدا شدنی نیست.

امام جمعه بردسکن از دست اندرکاران ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در شهرستان بردسکن تقدیر کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا