شهرستان ها

امام خمینی (ره) الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بودند

گرگان-استاندار گلستان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بودند، گفت: بیش از ۴۰ عنوان کتاب از امام باقی مانده است وباتحلیل محتوای ایشان مسیر برای ما روشن می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت اظهار کرد: شهدای خدمت مسیر جدیدی را برای همه ما ترسیم کردند.

وی افزود: رئیس جمهور شهید به معنای واقعی کلمه خادم مردم و در تمام لحظات دغدغه مردم را داشتند و خود را فدای مردم کردند.

استاندار گلستان در ادامه با اشاره به اینکه امام (ره) مبارزه خود با رژیم طاغوت را از سال ۱۳۴۰ آغاز کردند و از این نهضت بعدها به عنوان انفجار نور یاد کردند، گفت: امام خمینی (ره) به رأی مردم اعتقاد جدی داشتند جمهوری اسلامی را به همه پرسی گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) الگوی عملی انقلاب اسلامی ایران بودند، یادآور شد: بیش از ۴۰ عنوان کتاب از امام باقی مانده است و با تحلیل محتوای ایشان و رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر برای ما روشن می‌شود و ابهامی نخواهیم داشت.

زنگانه با اشاره به اینکه هیچکس به اندازه مقام معظم رهبری امام شناس نیست، اظهار کرد: ایشان می‌فرمایند امام به معنای واقعی به اسلام ناب محمدی اعتقاد داشتند. اعتقاد کامل به امداد الهی در برابر استکبار جهانی داشتند و امام خمینی (ره) تنها از خدا می‌ترسیدند.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) اعتقاد داشت که انقلاب به مردم تعلق دارد و اگر این تفکر در تمام زمینه‌ها گسترده شود شاهد پیشرفت خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در مباحث خارجی شدیداً در مقابل مستکبران می‌ایستادند و خط ایشان آن است که مقام معظم رهبری دنبال می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا