شهرستان ها

اجرای پروژه‌های گردشگری اردبیل با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری

اردبیل- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: توسعه پروژه‌های گردشگری استان با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری انجام می‌شود که نشان دهنده حرکت رو به جلو گردشگری اردبیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با مسوولان بانک گردشگری با اشاره به در حال اجرا بودن قریب به ۹۰ پروژه در حوزه گردشگری استان اردبیل، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ همتی در این پروژه‌ها انجام می‌شود و نشان دهنده حرکت رو به جلوی گردشگری استان است.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری اردبیل با توجه به پتانسیل‌های موجود بانک‌های عامل باید فعالیت ویژه‌ای داشته باشند، گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: موافقت اصولی بی‌نام برای مناطق و پروژه‌های مستعد در استان صادر شده است که بانک عامل می‌تواند راسا یا با مشارکت سرمایه‌گذاران در این موارد فعالیت کند.

محمدی ادیب ادامه داد: همچنین مطابق توافقات اولیه به دست آمده تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان با بانک مورد نظر در راستای همکاری‌های بیشتر و تعریف ساز و کارهای حمایتی تفاهم‌نامه امضا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از ظرفیت‌های مجموعه‌های گردشگری استان و منابع بانک گردشگری برای رونق و توسعه این صنعت خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا