شهرستان ها

افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: افزایش مراودات و ظرفیت صادراتی خراسان شمالی از دستاوردهای نمایشگاه اکسپو است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اظهار خرسندی از حضور قوی و مؤثر خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو، بیان کرد: افزایش مراودات با سایر کشورها و افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی در ادامه افزود: از روز گذشته با حضور در نمایشگاه با هیئت‌های مختلف از چین، پاکستان، ترکیه و…نشست‌هایی برگزار و گفتگو و مذاکراتی انجام شده است تا علاوه بر تقویت مراودات، شاهد افزایش ارتباطات صادراتی استان با سایر کشورها باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: در دیدار با نمایندگان و تولیدکنندگان خراسان شمالی که با حضور در نمایشگاه جایگاه استان را تثبیت کردند حمایت‌های دولت با هدف رفع موانع و تسهیل در روند تولید و افزایش صادرات را تشریح کردم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر خراسان شمالی به ۳۸ کشور دنیا صادرات دارد که این نمایشگاه ضمن نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری استان بستر ارتقای جایگاه استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بر جهش تولید و مشارکت مردم تاکید شده امیدواریم با جمع آوری سرمایه خرد مردم و مشارکت مردم در پروژه‌ها سالی پربار بر استان رقم بخورد.

حسین‌نژاد اظهار کرد: در نشست با هیئت‌های سایر کشورها نیز تاکید ما بر بسترسازی برای ارتباط و مراودات بیشتر خراسان شمالی با سایر کشورها بوده است تا شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا