شهرستان ها

مسائل اقتصادی و رفع تورم از اولویت های مجلس آینده است

گنبدکاووس- کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس گفت: مسائل اقتصادی، رفع تورم و سبک کردن بار معیشتی مردم از اولویت مجلس آینده می دانم.

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«قرجه طیار» از حوزه انتخابیه گنبدکاووس به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

……….

*مهمترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

با توجه به موضوعاتی که در سطح کشور مطرح است اولویت مجلس آینده را مسائل اقتصادی، رفع تورم و سبک کردن زندگی مسائل معیشتی مردم می دانم.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

با توجه به اینکه یک فرد بانکی هستم و در دوره دهم مجلس شورای اسلامی عضو کمسیون اقتصادی و کمیته پولی بانکی مجلس بودم قطعاً در این دوره هم با توجه به مشکلاتی که در سطح کشور موجود است و تخصصی که دارم احساس می‌کنم کمیسیون اقتصادی و کمیسیون برنامه بودجه جز اولویت‌های من خواهد بود.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه کاری دارید؟

استان گلستان هم مانند جاهای دیگر کشور از مشکلاتی چون اقتصادی، معیشتی و بیکاری رنج می‌برد و به اعتقاد من مصوبه‌ای که در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه مناطق آزاد تجاری و صنعتی از جمله منطقه آزاد تجاری صنعتی اینچه برون مصوب شد باید به مرحله اجرایی و به نتیجه برسد. طبق نظر کارشناسان امر این پروژه قطعاً برای ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال خواهد کرد و به نظر من بزرگترین طرح تحول آفرین استان گلستان همین اجرای منطقه آزاد است.

اجرای این برنامه یکی از نیازهای مبرم استان محسوب می‌شود که باید عملیاتی و اجرایی شود.

با توجه به اینکه استان‌های شمالی از جمله استان گلستان از غافله صنعت عقب مانده است این طرح می‌تواند جهش اقتصادی و صنعتی و عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا