شهرستان ها

زنجان تا روز پنج‌شنبه بارانی است

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان، از تداوم بارش باران در زنجان تا روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی به استان، شاهد بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف هستیم، گفت: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، بارش‌ها قرار است تا روز پنج‌شنبه هفته جاری تداوم داشته باشد.

وی به میزان بارندگی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و با یادآوری اینکه بیشترین میزان بارندگی با ۲۵ میلی‌متر بارش در شهر پری ثبت شده است، افزود: این میزان بارندگی که از روز گذشته در استان آغاز شده، در شهر زنجان ۱۸ میلی‌متر ثبت شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه امروز آسمان مناطق مختلف استان زنجان قسمتی ابری است، خاطرنشان کرد: با توجه به پایداری سامانه بارشی در استان، پیش‌بینی می‌شود که از بعد از ظهر امروز شاهد بارش‌های پراکنده باران به همراه وزش باد نسبتاً شدید باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوای استان همزمان با ورود سامانه بارشی به استان کاهش محسوسی داشته که این وضعیت تا روز پنج‌شنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: بر همین اساس دمای هوای شهر زنجان با ۶ درجه سانتی‌گراد کاهش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی در خصوص میزان نوسان دمای شهرهای استان طی شبانه‌روز گذشته نیز یادآور شد: کمینه و بیشینه دمای زنجان ۴ و ۲۰ درجه، ابهر ۵ و ۱۹ درجه، خرمدره ۵ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۲ و ۲۸ درجه، قیدار ۳ و ۱۶ درجه، سلطانیه ۳ و ۱۹ درجه و ماهنشان ۷ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا