شهرستان ها

قایقرانان کردستانی در رقابت‌های لیگ دراگون بوت کشور درخشیدند

سنندج_تیم دراگون بوت بانوان و آقایان کردستان در رقابت‌های لیگ کشور عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله سوم و چهارم لیگ دراگون بوت آقایان و بانوان کشور ۱۰ و ۱۱ خرداد در دریاچه آزادی برگزار شد و در این رقابت‌ها ورزشکاران در رده سنی آزاد و رده بالای ۴۰ سال رقابت کردند.

قایقرانان کردستانی با عنوان «شاماران کردستان» در دو بخش بانوان و آقایان این مسابقات حضور پیدا کردند.

در رقابت‌های ۱۰۰۰ متر رده آزاد ملوان نداجا با زمان ۴:۳۶.۳۲ دقیقه مقام اول، شاماران کانو کردستان با زمان ۴:۴۴.۳۳ دقیقه مقام دوم و طوفان بسیج دریایی نداسا با زمان ۴:۴۶.۲۱ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در دراگون بوت ۵۰۰ متر رده آزاد ملوان نداجا با زمان ۲:۱۴.۲۵ دقیقه مقام اول، شاماران کانوکردستان با زمان ۲:۱۵.۱۷ دقیقه مقام دوم و سکان تهران با زمان ۲:۱۷.۴۷ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی آزاد ملوان نداجا با ۵۶ امتیاز قهرمان، شاماران کانو کردستان با ۳۸ امتیاز نایب قهرمان و طوفان بسیج دریایی ندسا و سکان تهران با ۲۷ امتیاز مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم شاماران کانو کردستان در بخش بانوان رده سنی بالای ۴۰ سال عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و در رده سنی آزاد نیز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است؛ تیم بانوان شاماران کانو کردستان با این عنوان موفق به کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی چین شد و تیم دراگون بوت آقایان کردستان نیز جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آورد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا