شهرستان ها

پیام تسلیت منتخب مجلس خبرگان زنجان برای شهدای خدمت

زنجان- آیت‌الله جواد جعفری، منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان با انتشار پیامی شهادت رییس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله جواد جعفری، منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان با انتشار پیامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیممِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا مردم داغدار ایران و هم استانی‌های حسینی و ولایتمدار، خادم امام رضا علیه السلام بودن چنین هدایای ارزنده‌ای دارد.

منتخب مردم استان زنجان در مجلس خبرگان در پیام خود عنوان کرده است: امام رئوف در روز میلادش خادم خود را در آغوش گرفت. زهی سعادت اینجانب با دلی شکسته شهادت سیدالشهدای خدمت رئیس جمهور مغتنم آیت‌الله رئیسی را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری و مردم فهیم و هم استانی‌های قدرشناس تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. آری خدمت کردن و میان مردم و محرومان بودن هزینه دارد و مردان الهی از آن باکی ندارند.

جعفری در این بیانیه تاکید کرده است: او شهید شد و بدخواهان و بدگویان اگر وجدانی داشته باشند باید در پیشگاه خداوند متعال و مردم داغدار شرمنده باشند.

در این پیام تاکید شده است: او چون شهید بهشتی رفت و خار چشم دشمنان شد. همچنین شهادت همراهان بزرگوارشان آیت‌الله شهید آل‌هاشم عزیز امام جمعه محبوب تبریز و نیز وزیر محترم خارجه و استاندار معزز آذربایجان شرقی و دیگر عزیزان را تسلیت عرض نموده علو درجات را برای همه آنان مسئلت می‌کنم و اجر جزیل و صبر جمیل را برای بازماندگان عزادارشان خواهانم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا