شهرستان ها

پیام تسلیت امام جمعه شهرکرد در پی درگذشت رییس جمهور

شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شهادت پرافتخار و تحول آفرین و جانسوز رئیس جمهور عزیزمان و همراهانشان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام حجت الاسلام والمسلمین نکونام آمده است:
خدایا تو می‌دانی سیدی از میان ما رفت که برای خدمت به دین تو و برای خدمت به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نداشت. سیدی که امید این ملت بود؛ سیدی که دل در گرو اولیائت بویژه حضرت ثامن الحجج (ع) داشت؛ سیدی که مفتخر به خادمی آستان قدس رضوی بود و سند افتخارش هم آنکه در ایام منتسب به آن حضرت آسمانی شد؛ سیدی که امروز به اجداد طاهرینش پیوست، اما با کارنامه‌ای درخشان، کارنامه‌ای پر از خدمت و معرفت و عبادت.
امروز امت اسلامی ایران مصیبت عظمائی را تجربه می‌کند، خدایا صبر در این مصیبت را عطایمان فرما.
سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس جمهور نبود او به تنهایی یک امت بود، او از خود درس‌ها برای آینده به یادگار گذاشت.
او خدمت را به معنای راستینش معنا کرد، او سید محرومان و سیدالشهدای خدمت شد؛ او تبعیت از ولایت را در حرف و عمل به اثبات رساند، او با نگاه جمع الجمعیش همه را در سیر واحد حرکت قرار داد.
اظهار نگرانی از زمان حادثه تا زمان اعلام شهادت توسط اقشار مختلف و طیف‌های گوناگون سیاسی حاکی از همین نگاه جمع الجمعی اوست که راه رسیدن به قله‌های انقلاب است.
آیه الله سید ابراهیم رئیسی به حق عالمی بود که رفتنش ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام عزیز است؛ او عالمی مجاهد، بی اعتنا به مظاهر دنیوی و دل در گرو خدایش داشت لذا اخلاصی مثال زدنی در کارها و بر زندگیش حاکم بود.
بار دیگر شهادتش و شهادت همراهانش وزیر محترم خارجه و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار محترم را تسلیت می‌گویم و حشر با اولیا الهی را برایشان مسألت دارم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا