شهرستان ها

نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است

دماوند- استاندار تهران با اشاره به اینکه جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد، گفت: نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری شامگاه شنبه با حضور در بیست و سومین یادواره شهدای شهر آبسرد با اشاره به اینکه در حال ساماندهی اراضی هستیم که زمانی محل کشاورزی بوده اند و اکنون به باغ و ویلا تبدیل شده اند.

فخاری با اشاره به ارتقای آبسرد به بخش گفت: بخش شدن آبسرد در دستور کار است و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته و ما به این متوسل بودیم که انتخابات برگزار شود و پیگیری‌های لازم را کنیم که با توجه به اینکه حوزه سیاسی دولت نیز درگیر انتخابات است، پیگیری می‌کنیم و به حول و قوه الهی آبسرد تبدیل به بخش خواهد شد تا فرصتی برای رشد و توسعه منطقه باشد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت پذیری هر منطقه باید تابع نظام باشد افزود: تبدیل وضعیت حوزه شهری در دستور کار است که با یک تمهیداتی به شورای عالی شهرسازی ارجاع شده تا بخش‌های بالادستی و محدوده شمالی آبسرد که در حریم شهر آبسرد هست به محدوده شهری اضافه شود تا این قابلیتی که دارد قانونمند کند و تخلفاتی که در حوزه ساخت و ساز وجود دارد و صدور اسناد مالکیت را حل و فصل کند.

استاندار تهران عنوان کرد: با توجه به جمعیت پذیری منطقه آبسرد در حوزه زیرساختی نیز باید تقویت شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا