شهرستان ها

آزادسازی خرمشهر یک شاخص برای دنیای اسلام و تمام جهان است

ایلام -امام جمعه موقت ایلام با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر،گفت: آزادسازی خرمشهر یک شاخص برای دنیای اسلام و تمام جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام با بیان اینکه وعده صادق یک فتح خرمشهر دیگر بود، گفت: عملیات وعده صادق، عملیات بسیار پیچیده‌ای بود و دشمن هم جرات هیچ عکس العملی نداشت، اگر این موشک‌ها را نداشتیم، این قدرت را نداشتیم، از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام و این ملت استفاده می‌کرد.

وی عنوان کرد: امروز اگر یمن و غزه در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و نظام استکباری مقاومت می‌کنند به برکت مقاومت و ایستادگی نظام و ملت ایران در طول بیش از ۴۴ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه اگر عراق و حزب الله در برابر متجاوزان و جنایتکاران مقاومت می‌کنند، به برکت همین مقاومت ایران اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی و آزادسازی خرمشهر است، خرمشهر، قدرت جوانان و قدرت معنویت را به دنیا نشان داد و قدرت ولایت را به رخ دشمنان کشید.

امام جمعه موقت ایلام ابراز کرد: مردم ایران اسلامی در خرمشهر هم ولایت مداری و هم قدرت معنوی خود را نشان دادند و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، فتح خرمشهرها در پیش است و امروز مردم با تبعیت از رهبری توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

وی با اشاره به دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ابراز کرد: استان ایلام در این ایام میزبان خدام و پرچم حرم رضوی بود و این برکت و خیر در استان طنین انداز بود که باید تلاش کرد که فرهنگ رضوی در بین اقشار مختلف جامعه بیش از گذشته ترویج یابد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا