شهرستان ها

لرستانی‌ها الگوی مصرف برق را رعایت کنند/ کم‌مصرف‌ها تشویق می‌شوند

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در پیک بار تابستان از مشترکان خانگی درخواست داریم که الگوی مصرف را رعایت کنند تا تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران امیری گفت: خوشبختانه همکاری مشترکان استان در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، تجاری و … موجب بیش از ۱۰۰ مگاوات صرفه جویی در پیک بار تابستان ۱۴۰۲ شد.

وی ادامه داد: به دنبال این میزان صرفه جویی در مصرف مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به مشترکانی که همکاری با این شرکت داشتند پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان افزود: مشترکانی که به هر صورت کاهش مصرف داشته باشند مشمول طرح بخشودگی و پاداش می‌شوند و برای تمامی مشترکانی که همکاری داشته باشند این پاداش‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

امیری گفت: در پیک بار تابستان (۱۵ خرداد تا ۳۱ شهریور) از مشترکان خانگی درخواست داریم که الگوی مصرف را رعایت کنند تا در این بازه زمانی که نیروگاه‌ها با حداکثر توان در حال تولید برق هستند با کمبود تولید مواجه نشوند و تابستان امسال را همچون سال گذشته بدون خاموشی سپری کنیم.

وی همچنین به اقداماتی که طی سال گذشته برای اطلاع رسانی و عقد قرارداد با مشترکان صورت گرفت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال جاری نیز برنامه ریزی های گسترده‌ای انجام شده تا بتوانیم میزان بیشتری در مصرف انرژی برق صرفه جویی و پاداش‌های بیشتری به مشترکان هم استانی پرداخت کنیم.

معاون مشترکین شرکت توزیع برق لرستان هم گفت: در پیک بار تابستان ۱۴۰۲ برای مشترکین خانگی استان یک میلیون و ۷۴ هزار و ۲۰۲ قبض صادر شد که میزان مصرف آنها ۵۱۳ میلیون کیلو وات ساعت بود و در نهایت مبلغ ۲۶ میلیارد پاداش دریافت کردند.

بختیاری افزود: در بخش کشاورزی، عمومی، صنعتی و تجاری ۴۳۰۰ مشترک همکاری داشتند که پاداش چهار میلیارد تومانی دریافت کردند.

بختیاری با بیان اینکه در سال جاری علاوه بر پاداش مدیریت مصرف برق برای مشترکین، جوایزی نیز به صورت کشوری در نظر گرفته شده است، گفت: این جوایز شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک ایرانی مانند دنا، ۲۰۷، تارا و لوازم خانگی و حتی جایزه شبکه اینترنت پیش بینی شده است که مشترکان می‌توانند با کسب و جمع آوری امتیاز در قرعه کشی این محصولات شرکت کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا