شهرستان ها

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

همدان- دبیر فدراسیون بوکس کشور با رضایت از میزبانی گفت: شهرستان ملایر در میزبانی مسابقات بوکس قهرمانی کشور رده‌سنی نوجوان سنگ تمام گذاشت.

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا