شهرستان ها

مدیران به صورت میدانی دنبال حل مشکلات مردم باشند

ایلام-نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران به صورت میدانی دنبال حل مشکلات مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله چراغی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش موسیان با تسلیت ارتحال امام امت (ره) و شهادت رییس جمهور و همراهان، اظهار کرد: رسالت و ماموریت مجلس در ریل گذاری قوانین درست و گره گشا از مشکلات مردم می‌باشد و این مهم با جدیت توسط خادم مردم دنبال خواهد شد.

چراغی با اشاره به اینکه قانون در همه زمینه‌ها وجود دارد، گفت: اجرای قانون منجر به رفع مشکلات خواهد شدو ما در قوه مقننه باید شرایط را فراهم که دولت مشکلات راحل کند.

نماینده شهرستان‌ها دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات دولت در دهلران و بخش‌های این شهرستان، بیان کرد: مدیران با مصداق صحبت کنند و باید اولویت‌ها شناسایی وبا برنامه ریزی موضوعات را پیگیری و در جذب اعتبارات همت کنند.

نماینده حوزه انتخابیه دهلران ازدیدار و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه با ۱۸ وزیر در این مدت خبر داد و افزود: در این مدت مشکلات حوزه انتخابیه را احصا و روند پیگیری‌ها، اولویت هر شهر و بخشی و طریق جذب اعتبارات در دستور کار قرار دارد.

چراغی بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های چهار گانه در حوزه‌های، بهداشت، راه، کسب و کار و کشاورزی در شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: چهار نفر مدیر کار بلد و توانمند این کارگروه‌ها را مدیریت و بدون وقفه مشکلات حوزه کارگروهی خود را دنبال کنندو قطعاً به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تا حصول نتیجه مشکلات را پیگیری خواهم کرد.

نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم پرداخت پول گندم کشاورزان، عنوان کرد: پرداخت بهای گندمکاران را از طریق وزیر و برنامه بودجه پیگیری کرده‌ام و امیدوارم این مشکل به زودی برطرف شود.

وی با اشاره به محرومیت حوزه جنوب گفت: این حوزه به رغم ظرفیت‌ها ولی محروم است و ما به جد دنبال حل مشکلات مردم هستم و به صورت تئوری صحبت کردن دردی از مردم دوا نمی‌کند بلکه باید مصداقی صحبت کرد تا نتیجه‌ای برای حل مشکلات مردم حاصل شود

چراغی به پیگیری در خصوص چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران اشاره و اضافه کرد: هفته گذشته با وزیر راه شهر سازی و معاونین وی دیدارهای داشته‌ام و قرار شده به صورت عملیاتی و اجرایی کار این مسیر باید دنبال شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا