شهرستان ها

امدادرسانی دریایی به ۳ شناور در آب‌های «دیر» و «دیلم» انجام شد

بوشهر- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امدادرسانی دریایی به سه شناور در آب‌های دیر و دیلم در رطوبت و گرمای بالای هوا با موفقیت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات نخست پیرو اعلام اضطرار موتور لنج باری به مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی» «دیر» مبنی بر بیماری یکی از خدمه، شناور ناجی به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به منطقه مدنظر، فرد بیمار را تحویل گرفته و پس از بازگشت به مبدا به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در دومین عملیات نیز پس از دریافت گزارشی مبنی بر بیماری خدمه یک فروند لندینگ کرافت، شناور ناجی ۱۸ به موقعیت مدنظر اعزام شد.

حاجی رضایی افزود: شناور ناجی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار، وی را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر «دیر» تحویل داد.

وی ادامه داد: در سومین عملیات نیز پس از ارائه گزارشی به مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی «دیلم» مبنی بر مصدومیت خدمه موتورلنج باری، شناور “سار ۳” به موقعیت مدنظر اعزام شد.

حاجی رضایی اظهار کرد: شناور اعزامی پس از گرفتن فرد مصدوم و بازگشت به مبدا، وی را به آمبولانس مستقر در اسکله بندر دیلم تحویل داد.

وی افزود: دریانوردان در صورت مواجهه با هرگونه شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا