شهرستان ها

رویکرد و راهبرد شهید رییسی نشات گرفته از انقلاب و ولایتمداری بود

گنبد کاووس-فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: رویکرد و راهبرد شهید رییسی که نشات گرفته از انقلاب و ولایتمداری بود حلقه گمشده ای است که شاید دیگر تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات ریاست جمهوری با عرض تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان، اظهار کرد: رویکرد و راهبرد شهید رئیسی که نشأت گرفته از انقلاب و ولایتمداری بود حلقه گمشده ای است که شاید دیگر تکرار نشود.

وی با بیان اینکه بهترین ارزیابان عامه مردم هستند، افزود: مردم قدرشناس ایران به صورت کاملاً خودجوش برای تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت آمدند که نشان از رضایتمندی و مردمی بودن شهید رئیسی است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: مظلومیت شهید بهشتی، ساده زیستی شهید رجایی و مردمی بودن شهید سلیمانی را شهید رئیسی باهم داشت.

وی یادآور شد: امروز خروجی انتخابات گنبدکاووس بخاطر سلامت و امنیتی بود که در این شهرستان و با تلاش و هماهنگی همه اعضای برگزاری انتخابات رقم خورد و در این انتخابات نیز وظیفه مان را بدرستی انجام خواهیم داد.

دهرویه اظهار کرد: مدیرانی که سرنوشت مدیریتی خود را با جانبداری و حمایت اثر گذار در انتخابات رقم زده‌اند، عزت و جایگاه انسانی خود را زیر سوال می‌برند و لذا با رعایت حق الناس تلاش شود در این انتخابات نیز سربلند شویم.

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: آسیب شناسی دو انتخابات گذشته در گنبدکاووس انجام شود و تلاش شود با رفع نواقص احتمالی در انتخابات پیش رو عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا