شهرستان ها

شهید رئیسی عمر با برکت خود را وقف خدمت به اسلام و مردم کرده بود

قم- عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه آیت الله رئیسی عمر با برکت خود را وقف خدمت به اسلام و مردم کرده بود افزود: او در عرصه های مختلف خدمت، پرتلاش و مجاهدانه عمل می کرد.

آیت الله محمود رجبی در گفت‌وگو با مهر بیان کرد: یکی از ویژگی های بارز و شاخص آیت الله رئیسی اخلاص و صفای باطنی ایشان بود.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با بیان اینکه رییس جمهور شهید، مسوولیت خطیری را که بر دوش گرفته بود به خوبی درک کرده بود افزود: وی در مسیر خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت و این امر نشاندهنده مسوولیت پذیری وی بود.

آیت الله رجبی عنوان کرد: آیت الله رئیسی صادقانه با مردم برخورد می کرد و همواره خود را خادم ملت بزرگ ایران می دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: رییس جمهور در دفاع از مظلومان و جبهه مقاومت اسلامی خود را مسوول می دانست و در این عرصه نیز در میدان حضور فعالی داشت.

آیت الله رجبی با بیان اینکه آیت الله رئیسی عمر با برکت خود را وقف خدمت به اسلام و مردم کرده بود افزود: او در عرصه های مختلف خدمتگزاری به مردم، پرتلاش و مجاهدانه عمل می کرد.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) بیان کرد: فروتنی و تواضع رییس جمهور شهید در برابر مردم، مثال زدنی بود و روح توحید و تهذیب در او بسیار مشهود بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا