شهرستان ها

شهید رییسی کارهای نشدنی را به عمل تبدیل کرد

چالوس – فرمانده سپاه کربلا میدان در عمل بودن را وجه تمایز دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: شهید رییسی کارهای نشدنی را به عمل تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی عصر شنبه در همایش بزرگ کارمندان بسیجی با موضوع مشارکت پرشور در انتخابات که با حضور رؤسای ادارات و کارمندان بسیجی غرب استان در مجتمع فرهنگی آموزشی رفاهی امامت چالوس برگزار شد، گفت: یکی از وجه تمایز دولت‌های گذشته اینست که فرمانداران در میدان عمل حضور پیدا می‌کنند تا مردم در استمرار آنها حرکت کنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه، در سفر رئیس جمهور شهید به استان مازندران فرمودند: مردم مازندران ثابت کردند پای انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم استان مازندران پس از شهادت شهید جمهور و همراهانش خودجوش قدر شناسی کردند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان داشت: شهید آیت الله رئیسی چهار دهه در مسئولیت‌های مختلف برای انقلاب زحمت کشید و هلال شخصیت وی در این چهار دهه کامل شد و معیار همه الگوها برای دستگاه‌های اجرایی بود که کارهای نشدنی را به عمل تبدیل کرد.

وی افزود: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در دولت‌های گذشته رقم نخورد و از تبعات و جریان رسانه‌ای دشمن وحشت داشتند که در دولت آیت الله رئیسی رقم خورد.

وی با تاکید بر اینکه، بخشی از دستاوردهای دولت آیت الله رئیسی باید تبیین شود، گفت: مشارکت رقابت سلامت و امنیت در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد و هر شخصی رئیس جمهور شود چون تأیید شده شورای نگهبان است برای همه باید پذیرفته باشد.

وی تصریح کرد: با آمدن رئیس جمهور و اقداماتی که توسط دستگاه‌های اجرایی انجام داد: ۱۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا تولید و وارد شد و مدارس و دانشگاه‌ها باز شدند بدون اینکه به مشکلی بر بخوریم.

سردار مسلمی اظهار کرد: برخی مشکلات عفاف و حجاب ناشی از دو سال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در ایام کرونا بود و در همان دوران خیلی تالارها باز بود و جلوی کارهای ضد ارزشی گرفته نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه، شهید رئیسی با جسارت همه مراکز را در دوران کرونا باز کرد و کشته‌های کرونا به صفر رسید، گفت: در همان دولت که داعیه ارتباط با دنیا و برجام را داشتند به صادرات ۱۰۰۰ بشکه نفت در روز رسیده بودیم و در دولت انقلابی صادرات نفت به دو میلیون بشکه در روز رسید.

وی خاطر نشان کرد: ۶۳ هیئت‌های عالی رتبه کشورهای دنیا در تشییع شهید رئیسی به مراسم آمدند و در سازمان ملل به احترام این شهید عزیز ادای احترام و مراسم برگزار شد.

سردار مسلمی تصریح کرد: به عنوان دستگاه‌های اجرایی باید در جامعه هدف از شخصیت این شهید عزیز گفته شود و خستگی ناپذیری در صدر آن است.

وی با اظهار اینکه، رئیس جمهور آینده باید مردمی باشد، گفت: برخورد، ادب و تقوی آیت الله رئیسی بی نظیر بود و خارج از تشریفات و با مردم و برای مردم بود که عزت پیدا کرد.

وی تصریح کرد: پیگیری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی وزیر امور خارجه شهید امیر عبداللهیان سبب سربلندی ما در امورات مختلف شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا