شهرستان ها

لزوم استفاده از ظرفیت کارکنان استانداری تهران در توسعه اهداف بسیج

تهران- فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران با تاکید بر افزایش همدلی و هم افزایی در ادارات، گفت: برای توسعه اهداف بسیج در استانداری تهران از ظرفیت کارکنان استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سراج صبح یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران که با حضور حسین دهقان، مدیرعامل سازمان همیاری و شهرداری‌های استان تهران و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج استانداری، معاونین سازمان و شورای پایگاه بسیج برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های بسیجیان استانداری در سال گذشته اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری، «بسیج یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است».

فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران با اشاره به تحولات منطقه گفت: عملیات «وعده صادق»، نشانه‌ای از قدرت نظامی و اراده ملت ایران بود که در دنیا به نمایش گذاشته شد.

سراج افزود: عملیات غرور آفرین «وعده صادق» هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و پوچ بودن این رژیم جعلی را بیش از گذشته هویدا کرد.

وی بیان کرد: از فرمانده جدید پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران انتظار داریم ضمن ایجاد تعامل، همدلی و هم افزایی بیشتر، برای توسعه اهداف بسیج در استانداری تهران از ظرفیت کارکنان استفاده شود.

بر اساس این گزارش فرمانده مرکز مقاومت بسیج استانداری تهران در ادامه این مراسم با معرفی «منصور برهانی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران از زحمات و تلاش‌های مخلصانه «شهرام خسروی» به عنوان مسؤول سابق این پایگاه تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا