ورزش

پرسپولیس جای استقلال را در جدول گرفت/ نفس تراکتور پشت سپاهان

پرسپولیس با کسب هفدهمین پیروزی فصل خود، جای رقیب سنتی خود را در صدر جدول لیگ برتر فوتبال گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با برگزاری پنج مسابقه آغاز شد که تغییرات موقتی در صدر و قعر جدول رقم زد.

پرسپولیس با شکست هوادار 59 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از استقلال، به صدر جدول صعود کرد. در صورتی که آبی‌ها روز دوشنبه بر فولاد خوزستان غلبه کنند، جای پرسپولیس را در صدر جدول می‌گیرند و در غیر این صورت پرسپولیس در رقابت قهرمانی پیش می‌افتد.

سپاهان از رفسنجان تنها یک امتیاز از اسطوره سابق خود گرفت و با 48 امتیاز، در رتبه سوم باقی ماند. شاگردان محرم نویدکیا در مس رفسنجان نیز با 32 امتیاز در رده دهم ایستاده‌اند. تراکتور تبریز به لطف شکست گل‌گهر، با 47 امتیاز توانست جایگاه خود را در رتبه چهارم مستحکم کند و حالا یک امتیاز با سپاهان فاصله دارد. صنعت نفت در اراک توانست یک امتیاز ارزشمند به اندوخته خود اضافه کند، اما با 20 امتیاز همچنان قعرنشین است.

نتایج بازی‌های برگزار شده هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

هوادار صفر – پرسپولیس 2
مس رفسنجان یک – سپاهان اصفهان یک
شمس آذر قزوین یک – ملوان بندر انزلی صفر
آلومینیوم اراک یک – صنعت نفت آبادان یک
تراکتور تبریز 2 – گل‌گهر سیرجان صفر

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال:

پرسپولیس جای استقلال را در جدول گرفت/ نفس تراکتور پشت سپاهان

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال:

دوشنبه 24 اردیبهشت
ذوب‌آهن اصفهان – پیکان، ساعت 18:15
استقلال خوزستان – نساجی مازندران، ساعت 19:30
استقلال – فولاد خوزستان، ساعت 19:30

انتهای پیام/

آگهی
شهرستان ها

حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از حادثه سقوط فردی از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این مرد ۴۰ ساله جان باخته است.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه غروب جمعه در پی تماس یا سامانه امداد و نجات هلال احمر مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود بلافاصله تیمی از امدادگران به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: نیروهای امداد و نجات با همکاری اداره محیط زیست پس از سه ساعت تلاش موفق به یافتن این طبیعت گرد شدند.

وی ضمن بیان اینکه امدادگران به محض رسیدن با پیکر بی جان او روبرو شدند، افزود: مرد ۴۰ ساله با سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه پیکر این فرد به شاهرود انتقال یافت، ابراز داشت: عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و نداشتن رعایت نکات ایمنی متأسفانه این حادثه تلخ را برای این هموطن رقم زد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا