شهرستان ها

رعایت شئونات عید غدیر و انتخابات در آستانه اربعین شهدای خدمت

سمنان- رییس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت بر ضرورت رعایت شئونات عید غدیر و انتخابات در آستانه اربعین شهدای خدمت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا تقوی ظهر سه شنبه در دومین نشست ستاد دهه امامت و ولایت و عید غدیر در استان سمنان بر ضرورت رعایت شئونات عید غدیر و انتخابات در آستانه اربعین شهدای خدمت تاکید کرد.

وی به همزمانی عید غدیر و انتخابات اشاره کرد و افزود: در همین ایام است که اربعین شهدای خدمت برگزار می‌شود لذا باید توجه داشت که شئونات این شهدا حفظ شود.

رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت گفت: باید تلاش کرد که در این ایام پیش رو ضمن رعایت مسائل مرتبط با انتخابات ریاست جمهور و شئونات اربعین شهدا، از فرصت غدیر و دهه ولایت نیز بهره برد.

تقوی با بیان اینکه وظیفه همه ما در این زمینه خطیر و سنگین است، تاکید کرد: پیروی از مکتب ولایی وظیفه همه ما در این برهه‌های حساس تاریخی است.

وی با بیان اینکه ارزشهای اخلاقی و رفتاری شهدای خدمت می‌بایست بازخوانی و تبیین شود، افزود: نیاز است که فعالان فرهنگی و رسانه‌ها ویژگی‌های شخصیتی شهدای خدمت را باز گو و برای مردم تبیین کنند.

رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت در ادامه ایجاد هم افزایی میان نهادهای فرهنگی را از جمله رسالت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و تاکید کرد: این هم افزایی ها باید در زمینه تبیین و تبلیغ باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا