شهرستان ها

افتتاح پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت با حضور رییس جمهور

رشت- استاندار گیلان گفت: پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح یکشنبه در جریان بازدید از پست بزرگ برق رشت در گفت و گو با رسانه ها اظهار کرد: رفع ناترازی های برق از سال ۱۴۰۰ تاکنون یکی از راهبردهای دولت سیزدهم بوده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما در این حوزه این است تا برای رفع این مشکلات از ظرفیت نیروگاه ها استفاده کنیم، افزود: بزرگترین پست برق توسط دولت در گیلان در حال انجام بوده که بخشی از غرب گیلان و شهرستان رشت را تحت پوشش قرار می دهد.

عباسی تصریح کرد: پروژه ملی و زیربنایی پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت (شهید حق بین) از نظر ظرفیت سازی و میزان سرمایه گذاری از بزرگترین پست های انتقال استان گیلان و از مهمترین پروژه های شرکت برق منطقه ای گیلان بوده که با تکنولوژی و فناوری روز دنیا در حال احداث است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در این پروژه هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان سرمایه گزاری شده است، اضافه کرد: این طرح از پروژه هایی است که با سفر رییس جمهور به گیلان افتتاح می شود.

عباسی با اشاره به اینکه همه سعی تلاش ما بر این است تا از همه ظرفیت ها برای سرعت گرفتن کارها استفاده کنیم، گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در گیلان با استفاده از همه ظرفیت ها مورد تاکید است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا