شهرستان ها

افتتاح طرح‌های جهاد کشاورزی اردبیل با اعتبار ۱,۶۰۰ میلیارد ریال

اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی بالغ بر ۴۶ طرح با اعتبار یک هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

نوبخت اژدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم ۷۸۲ نفر و اشتغالزایی غیرمستقیم ۴۳۳ نفر در هفته جهاد کشاورزی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: مراسم هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه برگزار خواهد شد و در این هفته ۴۶ مورد از طرح‌های مهم عمرانی و تولیدی به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تعداد ۳۲ طرح در حوزه آب و خاک با صرف ۷۲۲ میلیارد ریال اعتبار در این ایام به بهره برداری خواهد رسید که طی آن برای تعداد ۷۳۴ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۳۹۵ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

اژدری ادامه داد: تعداد ۴ فقره از این طرح‌ها در حوزه دام و طیور با صرف اعتبار ۱۶۸ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و برای ۳۴ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین گفت: ۳ طرح در حوضه صنایع تبدیلی و تکمیلی با اعتبار ۴۹۸ میلیارد ریال، یک طرح در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، ۳ طرح در حوزه تحقیقات و ترویج کشاورزی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، یک طرح در حوزه شرکت شهرک‌های کشاورزی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال و دو طرح در حوزه امور عشایری با صرف اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال در این هفته در اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

اژدری تصریح کرد: در مجموع با بهره برداری از ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی برای ۷۸۲ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۴۳۳ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد که ۴ هزار و ۲۲۲ خانوار از این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا