شهرستان ها

عملیات وعده صادق نمونه‌ای از افتخارات ملت ایران است

ایلام-فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای از افتخارات ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد نظر عظیمی صبح پنجشنبه در همایش انس مودت فرماندهان و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس در ایلام اظهار کرد: دفاع مقدس، میدانی برای نمایان شدن توانمندی‌های فرزندان امام (ره) بود.

وی بیان کرد: از دفاع مقدس می‌توان به عنوان یک میدان وسیع و پرمخاطره برای نمایان شدن توانمندی‌های فرزندان صادق امام (ره) یاد کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف عنوان کرد: تقوا، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا هر کدام مواردی هستند که جای بحث دارند و شهید کاظم فتحی‌زاده یک نمونه از شهدایی بود که دارای صفات اخلاقی برگزیده و ویژه بود که در سخت‌ترین ماموریت‌ها مانند یک الگو عمل کرد. ایشان اول خودش در وسط میدان و در جلو حرکت می‌کرد بعد به نیروها اجازه حرکت می‌داد.

وی گفت: اینکه امروز به پیشرفت دست یافتیم حاصل تلاش یک جمعیت انسان وارسته، فداکار و توانمند هستیم.

سردار عظیمی اضافه کرد: دشمنان هرچی توان داشتند آورند و همه کار کردند ولی به هدف نرسیدند و این نتیجه رشادت‌های رزمندگان در کنار رهبری آگاه و فقیه است.

وی عنوان کرد: عملیات وعده صادق نمونه‌ای از افتخاراتی برای ملتی است که امکانات دفاعی آن زمانی توسط مستشاران غربی اداره می‌شد اما امروز به دست بچه‌های بومی آن منطقه است. و نیاز داریم که از این توانمندی‌ها برای به دست آوردن موفقیت بیشتر تلاش کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا