شهرستان ها

ساماندهی جمعه مسجد اردبیل با تشکیل هیأت راهبردی تسریع می‌یابد

اردبیل – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ساماندهی و حفظ و احیای جمعه مسجد با تشکیل هیأت راهبردی تسریع می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر پنجشنبه در اولین جلسه هیأت راهبردی پایگاه ملی جمعه مسجد اردبیل اظهار کرد: تبدیل مجموعه جمعه مسجد اردبیل به پایگاه ملی میراث‌فرهنگی اتفاق مبارکی بود که پس از پیگیری‌های بسیار در ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ اتفاق افتاد و امروز شاهد اولین جلسه هیأت راهبردی این پایگاه هستیم.

وی افزود: تبدیل این مجموعه به پایگاه ملی امتیازات خوبی را برای استان ایجاد می‌کند که می‌توانیم با استفاده از این امتیازات در راستای ساماندهی و حفظ و احیای جمعه مسجد و معرفی بیشتر آن به مخاطبان اقدامات موثرتری را انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: «مهدی حیدری‌وند» به عنوان مدیر پایگاه ملی جمعه مسجد اردبیل معرفی شده و اعضای هیأت راهبردی این پایگاه نیز مشخص شده‌اند که با تشکیل این هیأت تمامی اقدامات در مجموعه با مصوبه اعضا خواهد بود.

سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: جمعه مسجد یکی از مهم‌ترین بناهای اردبیل است و با تبدیل این مجموعه به پایگاه ملی میراث‌فرهنگی و تشکیل هیأت راهبردی باید اقدامات لازم برای ساماندهی این مجموعه به بهترین نحو انجام شود.

وی افزود: تشکیل هیأت راهبردی فرصت ویژه‌ای برای تصمیم‌گیری و اقدامات سازنده در مورد مجموعه جمعه مسجد است و در جلسات آتی هیأت راهبردی موضوعات مختلف موجود در این مجموعه باید با نظر جمع تعیین تکلیف شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا