شهرستان ها

حضور در انتخابات وحدت و قدرت ملی می‌آورد

بوشهر- امام جمعه آبدان گفت: حضور در انتخابات وحدت و قدرت ملی می‌آورد و وحدت ملی قدرت ملی می‌آورد، قدرت ملی موجب امنیت کشور می‌شود، این

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام امین زارعی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مردم آبدان ضمن تأکید بر اینکه ما در انتخابات نباید معیارهای حزبی و گرایش‌های شخصی و تشکیلاتی مد نظر بگیریم بلکه باید معیارهای اصلی و اصول را در بحث انتخابات و انتخاب نامزد اصلح مد نظر بگیریم افزود: انتخابات حماسه حضور مردم است معجزه حضور مردم، بن بست شکن و افق گشا است.

امام جمعه آبدان افزود: رهبر معظم انقلاب در تحقق این حماسه یعنی حماسه انتخابات روی دو شرط مشارکت بالا و انتخاب خوب بسیار تأکید دارند و بارها و بارها بیان فرموده‌اند.

وی گفت: ما به تبعیت از امام جامعه بارها گفتیم و دوباره می‌گوئیم که همه تلاش کنند در سخنانشان در دعوت به حضور در انتخابات، روی همین ۲ رکن مشارکت بالا و انتخاب خوب دقت و توجه کنند، تلاش عمومی و مردمی تلاش اهل سخن رسانه و منبر برای انتخابات همه حول این محور بچرخد.

وی انتخابات را دارای برکات زیادی دانست و تصریح کرد: یک- انتخابات تحول در مدیریت کشور است.

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: بهترین شکل ادامه یک نظام اجتماعی این است که در عین اینکه ثبات دارد تحول هم داشته باشد.

حجت الاسلام زارعی تصریح کرد: راه حل اینکه صاحبان دیدگاه‌های گوناگون به نفع دیدگاه سیاسی فرهنگی و اقتصادی خودشان بخواهند تحول ایجاد بکنند این است که با انتخابات، آن کسانی که با آنها تفکر سیاسی آنها و جهت گیری سیاسی یا اقتصادی یا فرهنگی آنها همراه هستند را سر کار بیاورند؛ این می‌شود تحول. بنابراین مؤثرترین وسیله برای اینکه فردی بخواهد آرمان‌های خودش و خواست‌های خودش و مطلوب خودش را به اجرا در بیاورد در قالب اجرایی قرار بدهد انتخابات است؛ اما البته باید همه این تحولات در چارچوب باشد، خارج از چارچوب باشد باطل است و مورد تأیید نیست

وی یکی دیگر از برکات حضور در انتخابات را ایجاد امنیت برای کشور دانست و افزود: حضور در انتخابات و مشارکت گسترده نشان دهنده وحدت ملی است و به فرموده رهبر انقلاب یکی از چیزهایی که در ایجاد قوت کشور مهم هست و مؤثر است و کشور را قوی می‌کند اتحاد ملی است.

امام جمعه آبدان گفت: بنابراین حضور در انتخابات وحدت و قدرت ملی می‌آورد و وحدت ملی قدرت ملی می‌آورد، قدرت ملی موجب امنیت کشور می‌شود، این حصار امنیتی که کشور دارد وابسته به حضور مردمی در انتخابات است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا