شهرستان ها

نگاه پلیس به دستگاه تعلیم و تربیت ستودنی است

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: نگاه مجموعه پلیس به دستگاه تعلیم و تربیت و دانش آموزان ستودنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول شیدایی عصر چهارشنبه در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان همدان که به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم برگزار شد، با اشاره به دیدار و بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: بحث تجلیل از معلمان می‌بایست به عنوان فرهنگ عمومی نهادینه گردد، توجه به برنامه‌های پرورشی را از اولویت‌های آموزش و پرورش دانست و افزود: اگر تربیت درست انجام شود، آموزش هم خود به خود به صورت مطلوب انجام خواهد شد.

وی گفت: توجه به سند تحول بنیادین در ساحت‌های تربیتی دانش آموزان بسیار پر اهمیت است؛ به همین منظور آموزش و پرورش به دنبال اجرایی سازی سند تحول بنیادین در کف مدرسه است.

شیدایی تصریح کرد: باتوجه به شعار امسال، از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش مهارت آموزی دانش آموزان خواهد بود، هر سال ۳۰۰ ساعت آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌های فنی در برنامه‌های مدرسه گنجانده شده است.

وی اضافه کرد: توجه برنامه‌های آموزش و پرورش به حوزه قرآن، عترت و نماز نیز از اولویت هاست.

شیدایی گفت: با توجه به این که تفاوت‌های تربیتی بین خانواده‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت نیاز به بازسازی دارد، گفت: اثرات شرکت در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت می‌تواند در آگاهی بخشی به دانش آموزان اثر بالایی داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا