شهرستان ها

روابط عمومی‌ها دستاوردهای دولت را برای مردم منعکس کنند

سنندج_ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم دولت وعده‌های صادق است و باید دستاوردها و خدمات این دولت توسط روابط‌عمومی‌ و رسانه‌ها برای مردم بازگو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله رشیدی‌پور صبح شنبه در آئین روز ارتباطات و روابط عمومی که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و هرچقدر این ارتباط بیشتر و بهتر پیش برود، ارتباط با مردم بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید عملکرد سازمان را به مردم منعکس کنند، افزود: این مهم بر کاهش مراجعات و نارضایتی‌ها در ادارات اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ادارات ارتباطات خوبی با رسانه‌ها دارند، تصریح کرد: نقش روابط عمومی‌ها در معرفی ادارات و دستگاه‌ها به مردم اثرگذار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان اذعان کرد: دولت سیزدهم دولت وعده‌های صادق است و برای خدمت به مردم پای کار است و باید دستاوردهای دولت به مردم بازگو و منعکس شود.

رشیدی‌پور اذعان کرد: استاندار کردستان در دو سال اخیر بیش از ۱۴۰ بازدید از شهرها، بخش‌ها و روستاها در استان داشته‌اند و باید روابط عمومی‌ها این مهم را منعکس کنند.

وی همچنین به اهمیت فضای مجازی در انعکاس اخبار و دستاوردهای ادارات و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: باید فضای مجازی به سمت و سویی سوق داده شود که برای اطلاع رسانی درست و مطلوب و آگاه‌سازی مردم استفاده شود.

وی اذعان کرد: در بخش‌های مختلف کشاورزی، آب، راه، سد و غیره اتفاقات زیادی در استان انجام شده است و باید این موارد برای مردم بازگو و منعکس شود و روابط‌عمومی‌ها در این راستا باید قدم‌های مؤثری بردارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا