شهرستان ها

فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا گفت: دریا طی این مدت متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل وقت فردا، با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان بوشهر، بویژه مناطق شمالی و مرکزی استان، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار پراکنده باران و و رعدوبرق پیش بینی می‌شود و دریا نیز طی این مدت متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز چهارشنبه با افزایش سرعت سرعت بادهای شمالی و تداوم وزش آن تا روز جمعه، خلیج فارس مواج است.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و افزایش ابر و بارش پراکنده باران و رعدوبرق، از فردا کاهش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، امروز با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعات و از فردا ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج دریا امروز ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتی متر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا