شهرستان ها

دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

کرمانشاه- رییس دانشگاه رازی کرمانشاه از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا خبر داد.

محمدنبی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به وضعیت دانشگاه‌های آمریکا و سیل اعتراضات به سیاسیت های خصمانه آمریکا در حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی، و به دنبال این اعتراضات اخراج اساتید و دانشجویان این دانشگاه‌ها در صدر اخبار جهان است.

وی افزود: درب دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، بر روی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تصریح کرد: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

وی ادامه داد: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

احمدی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا نیز که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس نمایند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا