شهرستان ها

روابط عمومی‌ها فاصله بین مردم و مسؤولان را کوتاه کنند

بوشهر – فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: روابط عمومی ادارات می‌تواند فاصله بین مردم و مسئولان را کوتاه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر امروز در همایش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت تقارن آن با روز ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: همه ادارات و نهادهای کشوری و لشکری باید عزت، احترام و حمایت همه جانبه از روابط عمومی دستگاه‌های مربوطه داشته باشند.

وی روابط عمومی در دستگاه‌های مختلف را موتور محرکه ادارات و نهادها دانست و بیان کرد: روابط عمومی ادارات منشأ موفقیت مجموعه دستگاه خود و حلقه وصل بین مدیران، کارکنان و مردم و تأثیر به‌سزایی در پیشرفت و رشد دستگاه‌های مربوطه دارند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اطلاع‌رسانی عملکرد ادارات و پاسخگویی به مطالبات مردم را جمله رسالت روابط عمومی ادارات دانست و بیان کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم در پیشرفت نهاد و ادارات روابط عمومی آن مجموعه است.

رزمجو تقویت ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف سازمانی را از مأموریت‌های مهم روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نام برد و تصریح کرد: یک سازمان هر چقدر فعالیت کند ولی منعکس نشود، برای مردم ناشناخته است و این عرصه نقش روابط عمومی‌ها حائز اهمیت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند همواره با نشر فعالیت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در جامعه امید و نشاط ایجاد کنند گفت: روابط عمومی ادارات می‌تواند فاصله بین مردم و مسئولان را کوتاه کند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر اضافه کرد: امروز نیاز دولت و نظام و کشور به همبستگی و انسجام ملی است و باید روابط عمومی‌ها به مدیران دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

ایران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد

رزمجو با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار قرار دارد به عملیات وعده صادق پرداخت و تصریح کرد: امروز خدا را شاکر و سپاسگزاریم که جمهوری اسلامی در اوج قدرت و در حال شکستن هیمنه‌های قدرت‌های استکبار جهان است و یکی از بزرگترین اقدامات ایران پس از انقلاب اسلامی عملیات وعده صادق بود.

وی عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه دانست و گفت: طوفان‌الاقصی شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و وعده صادق شکست عملیاتی برای اسرائیل بود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر طوفان‌الاقصی را محصول ۸۰ سال ظلم اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: وعده صادق محصول ۴۵ سال مبارزه با رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تنبیه متجاوز بود.

رزمجو با بیان اینکه کار در راه خدا پیروزی به همراه می‌آورد افزود: وعده صادق اقتدار و صلابت ایران اسلامی در تمام جهان به نمایش گذاشت و کمر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را شکست.

وی در ادامه نقش مهم روابط عمومی‌ها در جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی خاطرنشان کرد: مسئولین روابط عمومی‌ها در فضای مجازی و حقیقی باید عملیاتی شوند چون شرایط جمهوری اسلامی ایران خاص است باید اقدامات دولت و از جمله فعالیت زیربنایی و عمرانی تبیین و گفته شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی را موتور محرکه ادارات و نهادها نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها نقش خود را در جهاد تبیین افزایش دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا