شهرستان ها

ثبت نام رشدواره دخترانه «پروانه شو» در قزوین آغاز شد

قزوین- مسوول تشکل دخترانه نورا گفت: ثبت نام رشدواره دخترانه «پروانه شو» در تشکل دخترانه نورا قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه خدادادی گفت: رویکرد اولین تشکل دخترانه در قزوین از همان ابتدای تأسیس، تلاش در جهت بیداری و معرفت‌افزایی نسل جوان و نوجوان بوده است و این تشکل بدون هیچ گونه وابستگی به مجموعه و ارگانی با یک هویت کاملاً مردم پایه فعالیت خودش را در شهر و استان و کشور در حال انجام است.

مسؤول تشکل دخترانه نورا بیان کرد: این تشکل در راستای جریان فرهنگ ناب توحیدی و امام رضایی که لازمه یک تشکل مردمی است با رویکردی نوین و با هدف تربیت یک دختر تمدن ساز به عرصه هویت بخشی و معرفت‌افزایی جوان و نوجوان پا گذاشته و رویکرد کلان این تشکل مردم پایه در طراحی‌ها با پیوست نیز الگوسازی، کادرسازی و شبکه‌سازی است.

اولین دوره طرح رُشدواره دُخترانه پَروانه شو ویژه دختران قزوینی در تابستان ۱۴۰۳ به عنوان نخستین حرکت جامع تربیتی برگزار می‌شود.

این طرح تربیتی رشدواره با یک قرار پروانه وار در سایه تابستان ۱۴۰۳ در ۴ ساحت شناختی، معرفتی، مهارتی و تفریحی با سفری از کشف چیستی‌ها و چرایی‌ها تا رشد و پروانگی ویژه دختران پایه ششم تا دوازدهم قزوینی بر پایه کتب معارفی و توحیدی طراحی و تنظیم شده است.

این رشدواره دخترانه به صورت ترمی که این تابستان نخستین حرکت خودش را طبق برنامه ریزی ها در ۸ هفته بمدت ۱۶ روز با حضور مربیان تربیتی و مهارتی، اساتید عقاید و کادر اجرایی این تشکل برای دختران قزوینی برنامه ریزی صورت گرفته است و در کنار این طرح تربیتی نوجوانان، ویژه مادران هم در ۴ ساحت اما به صورت مجزا و متفاوت طرح ریزی شده است‌

دختران قزوینی برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا روز جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ با شماره ٠٩٩٣۵٨١٨٧٧۴ تماس حاصل نمایند.

این طرح رُشدواره دُخترانه پَروانه شو یکی از برنامه محوری و تربیتی در حوزه نوجوانان تشکل دخترانه نورا می‌باشد که ان شاء الله به توکل به حضرت حق و عنایات خاصه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام بتوانیم قدمی در موضوع انسان سازی برای این انقلاب و نظام برداریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا