شهرستان ها

ثبت نام ۵۰۰ فعال قرآنی در مسابقات سراسری قرآن کریم در مرکزی

اراک- رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ۵۰۰ فعال قرآنی در مسابقات سراسری قرآن کریم تاکنون در این استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن دهقانی اظهار کرد: ثبت نام چهل و هفتمین دره مسابقات قرآن کریم از ابتدای خردادماه آغاز و تا بیست‌و نهم خرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از میان شرکت کنندگان ۱۲۹ نفر آقا و ۳۷۱ نفر خانم هستند گفت: امسال به جز رده سنی بزرگسال، گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز پس از گذشت چند سال در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق، مجاز به ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن کریم هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر ثبت‎ نام‌ها در زیر رشته‌های آوایی و معارفی است افزود: از ابتدای خردادماه تاکنون ۵۰۰ نفر در چهل و چهارمین دوره مسابقات کریم در این استان نام کردند و انتظار است عموم برادران و خواهران علاقه‌مند برای ثبت نام در رشته‌های مختلف تا قبل از ۲۹ خرداد اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن در در مناطق مختلف این استان همزمان با کشور برگزار می‌شود، گفت: مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در تیرماه، اواسط مردادماه مرحله استانی، مرحله مقدماتی کشوری در مهر و آبان و مرحله کشوری در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا