شهرستان ها

هیئات مذهبی هوای فرهنگ را تصفیه کرده است

ساری- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران به جایگاه والای هیات در تعمیق فرهنگ ناب محمدی اشاره کرد و گفت: هیات مذهبی هوای فرهنگ را تصفیه کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری چهارشنبه شب درنشست هیئات مذهبی با استاندار مازندران با اظهار این که هیأت مذهبی از مردم و دل مردم برخاسته اند، افزود: شبکه هیأت مذهبی بزرگترین شبکه فرهنگی و تبلیغی جهان اسلام به شمار می‌رود.

وی به جایگاه والای هیأت مذهبی در تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی وتوجه باورهای دینی اشاره کرد و ساماندهی و توجه به آن را الزامی دانست و گفت: مسؤولیت این زنجیره بزرگ تبلیغی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی از تشکیل شورای هیأت مذهبی در سه سطح شهرستان، استان و کشور خبر داد و گفت: هیأت یکی از پایگاه‌های آموزشی مذهب و تجمع مذهبی مردم در جامعه است و نقش مهمی در آموزش و هدایت مخاطبان در ادوار مختلف داشته است.

باقری گفت: هیأت‌ها در ده‌های اخیر در ارائه خدمات به مردم تغییرات گسترده‌ای داشته و تلاش در رفع گرفتاری‌های عمومی جامعه نشان داد که هیأت با استفاده از خلاقیت و نوآوری، گام‌های موفقیت آمیز داشته است.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران ادامه داد: هیأت مذهبی مازندران با عضویت در شورای هیئات مذهبی کشور توانسته است اهداف و برنامه‌های خود را پیگیری کند و هیأت هوای فرهنگ را تصفیه کرده و مامن مردم است و تکیه گاه عاشقان اهل بیت بوده و برای تمامی انسان‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: در تمامی عرصه‌ها کارگروه جهادی تبیین، معنویت و عرفان ونوظهور، فضای مجازی و غیره تشکیل شده است زیرا اعتقاد داریم هیأت پرچمدار میدان به شمار می‌رود.

باقری با اشاره به تهیه زمینی برای ساخت زائرسرا در مشهد مقدس بر لزوم تسریع در ساخت آن تاکید کرد و گفت: همچنین برای اعزام زائران وهیئات به مشهد مقدس نیز با مشکلات روبرو هستیم و نیاز است ناوگان حمل ونقل همراهی بیشتری داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا