شهرستان ها

رفع تصرف ۷ هزار و ۵۵۰ متر مربع از اراضی ملی در بندرانزلی

رشت – فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: ۷ هزار ۵۵۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بندرانزلی رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان این عرصه به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی با بیان اینکه در پی دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای محدوده منطقه آزاد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران پلیس آگاهی در خلال رسیدگی به این پرونده با کارشناس اداره منابع طبیعی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه در بازدید از این زمین مشخص شد، متهم ۷ هزار و ۵۵۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله پایه‌های چوبی و سیم‌خاردار محصور کرده است، اذعان‌داشت: در این خصوص متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی ارزش تقریبی این اراضی را طبق نظر کارشناسان ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: با حکم قضائی کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

سرهنگ وهاب‌‎زاده در پایان تصریح کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌ها الزامی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا