شهرستان ها

پروژه‌های محرومیت زدایی استان سمنان «هدفمند» شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت زدایی استان «هدفمند» شود، گفت: بسیج سازندگی باید در زمینه تسهیل‌گری اقدام کند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در دفتر خود بیان کرد: در یکی از روستاهای این شهرستان، وضعیت کار و تولید بسیار مطلوب است اما در روستایی دیگر اهالی روستا با مشکلات مختلف معیشتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه این وضعیت نشان می‌دهد نیاز داریم یک انسجام ویژه ای در زمینه خدمت رسانی داشته باشیم، تاکید کرد: پروژه‌های محرومیت زدایی استان سمنان «هدفمند» شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار ورود پررنگ سازمان بسیج سازندگی به امر اشتغال و کارآفرینی در روستاها و مناطق محروم استان شد.

مطیعی بیان کرد: حضور نهادهای حمایتی در این مناطق به خودی خود ارزشمند است اما لازم است زمینه خودکفایی و اشتغال ساکنان این روستاها نیز فراهم شود.

وی با تاکید بر نقش هدایتگری و تسهیلگری سازمان بسیج سازندگی در بخش تولید اظهار کرد: کارآفرینی و ایجاد اشتغال می‌تواند عزت و کرامت افراد نیازمند را برای همیشه تضمین کند.

امام جمعه سمنان خواستار هدفمندسازی محرومیت زدایی در استان سمنان شد و افزود: نیازها و اولویت‌های مناطق محروم به درستی شناسایی و برای پوشش آنها اقدام شود.

مطیعی تاکید کرد: خدمات و تلاش‌های بسیج سازندگی و نیز سایر نهادهایی که برای رفع محرومیت از روستاها و مناطق محروم گام برمی‌دارند جای تقدیر و تشکر دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا