شهرستان ها

چاره جویی برای حل دغدغه های بهداشتی مردم از سوی مسئولان

اردبیل-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دغدغه بهداشت و سلامت در ردیف اصلی ترین مطالبات مردم است که متولیان امر باید در رفع آن چاره جویی سریع و به هنگام داشته باشند.

آیت الله سیدحسن عاملی در جریان افتتاح بخش ام.آر.ای بیمارستان شهدذای پارس آباد در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: وظیفه دولتمردان است تا نیازهای اولیه مردم از جمله بهداشت و سلامت عمومی، مسکن آب شرب و درمان را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: آرزوی دیرینه همه ما بود که این مجموعه راه اندازی شود تا نیاز اصلی بیماران این منطقه به دستگاه ام.آر.آی مرتفع شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در فقدان این دستگاه و مراجعه بیماران به مرکز استان فرصت طلایی مریض از دست می رفت، تصریح کرد: با حضور بخش خصوصی امروز شاهد راه اندازی پیشرفته ترین دستگاه در این بیمارستان هستیم.

آیت الله عاملی با بیان اینکه از دقایق اولیه راه اندازی این دستگاه شاهد استقبال بیماران از دستگاه ام.آر.آی هستیم، گفت: برای استفاده از این دستگاه نیروی انسانی ماهر نیز تامین شده که در صورت نیاز به افزایش این نیروهای متخصص اقدام می شود.

وی راه اندازی چنین مجموعه هایی را در خدمت به مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز برای نظام جمهوری اسلامی فخر و شرف بزرگی است که مسئولان در خدمت مردم و نظام بوده و رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا