شهرستان ها

امنیت اجتماعی مرهون حضور حداکثری مردم در انتخابات است

سنندج_امام جمعه مریوان گفت: وجود امنیت اجتماعی، برخورداری از آزادی‌های مشروع، رفع تبعیض و پایبندی به احکام دینی در جامعه مرهون حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

‌به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا مصطفی شیرزادی پیش از ظهر یکشنبه در همایش روحانیون با موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری با اشاره به دیدگاه دین اسلام در اداره امور جامعه اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) در آیات و روایات زیادی در قرآن بر امر مشورت تاکید فراوان کرده‌اند، در این راستا ضرورت دارد در همه پرسی و انتخابات پیش‌روی با اعتقاد قلبی به قرآن و تبعیت از دستورات دین در همه پرسی با مشورت و برخورداری از خرد جمعی حضور پیدا کنیم و مردم و به رئیس جمهور اصلح و دلسوز به منافع مردم رأی دهند.

وی مشارکت و حضور پررنگ مردم در انتخابات را بسیار مهم‌برشمرد و خواستار حضور مردم در این عرصه و احقاق حقوق عامه مردم شد.

روحانیون در دوران انتخابات روشنگری کنند

یکی دیگر از روحانیون کردستان نیز در این همایش گفت: روحانیون و مبلغان دین در آستانه انتخابات نقش خطیری در روشنگری و هدایتگری افکار عمومی جامعه دارند.

عسکری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی، اظهار کرد: امروز کشور در آستانه انتخابات سرنوشت سازی قرار گرفته در این راستا روحانیون در این برهه زمانی رسالت خطیری بعهده دارند.

وی از روحانیون به پرچمداران دین نام برد و گفت: روحانیون در عرصه‌های مختلف جامعه نقش خود را بدرستی انجام داده‌اند، لذا در این شرایط حساس نیز با روشنگری باید مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت و تشویق کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا