شهرستان ها

ابلاغ ویژه استاندار برای عضویت هیئات مذهبی در شورای اداری

ساری- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: برای اولین بار در کشور با ابلاغ استاندار به فرمانداران و بخشداران مقرر شد روسای شویای هیئات مذهبی به جلسات شورای اداری دعوت شوند.

علی محمد باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست استاندار با شورای هیئات مذهبی استان افزود: برای اولین بار در کشور، استاندار انقلابی مازندران به فرمانداران و بخشداران ابلاغ کرد تا رؤسای شورای هیئات مذهبی به عنوان عضو به جلسات شورای اداری بخش‌ها، شهرستان‌ها و استان دعوت شوند.

وی فراهم کردن زمینه اعزام هیأت‌ها به مشهد و عتبات عالیات در ماه محرم و آخر صفر را از دیگر مصوبات این نشست بیان کرد و گفت: حضور مسؤولان شورای هیئات در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها و استان و استفاده از این شبکه وسیع مردمی در عرصه‌های فرهنگی وهنری به عنوان مشاور مذهبی از دیگر مصوبات بوده است.

باقری ادامه داد: دستگاه حاکمیتی ضمن استفاده از این ظرفیت بزرگ کمک کند چالش‌های پیشرو حل و برداشته شود زیرا هیأت‌ها میدان دار جهاد تبیین هستند و با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری در میدان بوده و کمک یار دولت و نظام جمهوری اسلامی هستند.

رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران تصریح گرد: مقرر شد جلسات کاربردی با تشکیل کارگروه‌ها در سطح شهرستان‌ها و استان برگزار و مصوبات جلسه نظیر حمل ونقل، ارزاق محرم و صفر و غیره پیگیری شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا