شهرستان ها

مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند

تهران- استاندار تهران با تاکید بر ضرورت حفظ شأن و مقام معلم گفت: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش و اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح پجشنبه در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده شهرستان‌های استان تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگ آموزگاران کشور به ویژه استاد شهید «مرتضی مطهری»، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشریح جایگاه معلمان در سه وجه اظهار کرد: حقیقتاً هر آنچه که داریم از معلم است چرا که جایگاه معلم، ختم به انسانیت می‌شود.

فخاری گفت: معلمان در مقام تعلیم و تربیت به عنوان یک عنصر تأثیرگذار محسوب می‌شوند و شأن و جایگاه معلم به قدری بالا است که نمی‌توان از آن عبور کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم تربیتی معلمان عنوان کرد: پس از وراثت و خانواده نقش مهم و ضروری تعلیم توأم با تربیت نیز بر عهده معلمان عزیز گذاشته شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه رشد اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و سایر مؤلفه‌های توسعه یافتگی در تلاش معلمان نهفته است، گفت: باید منزلت معلم و عزیزانی که در جهت تربیت و آینده سازی کشور تلاش می‌کنند، حفظ و از شعار زدگی پرهیز کنیم.

فخاری اظهار کرد: اراده‌ای در معلمان وجود دارد که توأم با صبر، استقامت، دانش پژوهی و آینده پژوهی برای نسل جدید می‌باشد و در این راستا تمام مسؤولین مکلف هستند که در حوزه‌های رفع نیازمندی‌ها ومنزلت بخشی‌مقام معلم تلاش و اقدام کنند.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت حفظ و ارتقای مقام، منزلت و شأن معلمان و استادان، گفت: شما معلمان و خانواده‌های محترمتان باعث مباهات، سربلندی و غرور همه جامعه هستید و به شما افتخار می‌کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا