شهرستان ها

رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد

خلخال – فرمانده انتظامی شهرستان خلخال گفت: رباینده خردسال ۱۸ ماهه در شهرستان خلخال دستگیر شد.

سیدهادی موسوی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رباینده دختر ۱۸ ماهه که از گیلان عازم خلخال بود با مراقبت و پوشش اطلاعاتی پلیس در محدوده شهرستان خلخال با یک دستگاه سواری پراید شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه یک خانواده گیلانی در استان گیلان و متواری شدن رباینده به سمت شهرستان خلخال با یک دستگاه پراید سواری پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قضایی و با پوشش محورهای مواصلاتی به هنگام کنترل خودروهای عبوری سواری پراید مورد نظر در حوزه خلخال شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

موسوی با قدردانی از حمایت دستگاه قضا در همراهی پلیس برای دستگیری این رباینده گفت: به محض اطلاع و هماهنگی پلیس خلخال و گیلان سعی کردیم تا تمام محورهای مواصلاتی منطقه را تحت پوشش قرار داده و با رصد اطلاعاتی فرد موردنظر را شناسایی و در محدوده جاده خلخال شناسایی کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: به دنبال این عملیات هوشمند دختر ۱۸ ماهه سالم و سلامت به والدین تحویل داده شد تا خانواده این کودک از نگرانی رهایی یابند.

موسوی تصریح کرد: پلیس در هر شرایط خود را موظف به تامین امنیت و آرامش شهروندان می داند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا