شهرستان ها

نهمین سفر کاروان خدمت دولت ایران قوی در استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: نهمین سفر کاروان خدمت دولت ایران قوی با حضور استاندار و معاونان و مدیران استانی و شهرستانی در تنگستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر جعفری عصر جمعه در حاشیه برپایی میز خدمت در شهرستان تنگستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در شهرستان تنگستان شاهد برپایی میز خدمت هستیم که مردم به صورت چهره به چهره و بی واسطه با مسئولان ارشد استان بوشهر دیدار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی افزود: تنگستان مهد دلیرمردانی چون شهید رئیسعلی دلواری است که با فتوای علمای دینی در برابر متجاوزان و استکبار گران ایستاد و اجازه خودنمایی به دشمن را نداد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: این نهمین سفر کاروان خدمت دولت ایران قوی در شهرستان‌های استان بوشهر است که با حضور استاندار بوشهر و معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان انجام شد.

جعفری اضافه کرد: جلسه با منتخبین شهرستان و جلسه با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و …از جمله برنامه‌های این سفر است.

وی افزود: برگزاری شورای اداری در شهرستان‌ها و جمع بندی و اجرای دقیق مصوبات از برکات این سفرهاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: تاکنون در ۹ شهرستان بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم به صورت چهره به چهره و بی واسطه با استاندار و معاونان و مدیران ملاقات داشته‌اند که مشکلات آنها بررسی شده است.

جعفری ابراز داشت: برنامه‌های کاروان خدمت در دور آینده به سبک جدید برگزار می‌شود که برپایی میز خدمت در مراکز بخش‌ها و همچنین دیدار با معتمدان شهرها و روستاها از جمله این برنامه‌ها است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا