شهرستان ها

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ساعاتی از وقت امروز تا روز دوشنبه، با وزش بادهای شمالی، سواحل استان بوشهر به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی، به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش بینی هواشناسی، در ساعاتی از وقت امروز تا روز دوشنبه، با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی، به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از انتهای وقت دوشنبه تا روز پنجشنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام پیش‌بینی می‌شود و غبار محلی و در بعد از ظهرها وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار در این مدت است.

وی گفت: آسماناستان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت، و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر، در سواحل و مرکزی جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

آگهی
شهرستان ها

سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا روز جمعه با وزش بادهای شمالی، سواحل استان بوشهر به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا تا روز جمعه با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود، ضمن اینکه در ساعاتی از وقت امروز و فردا با رشد ابر در برخی نقاط بویژه ارتفاعات شرقی استان، احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد و در برخی نقاط بخصوص ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر با احتمال رخداد ناپایداری موقت جوی، از فردا افزایش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعات و از فردا به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و در سواحل ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعات پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۹۰ تا ۱۸۰ و در فراساحل تا ۲۱۰ سانتی متر خواهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا