شهرستان ها

کانون‌های مرتبط با بیماری‌های دام و طیور در استان ایلام کاهش یافت

ایلام-مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: کانون‌های مرتبط با بیماری‌های دام و طیور در استان ایلام کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس احمدی عصر یکشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان آبدانان اظهار داشت: دامپزشکی نهاد تخصصی دولت و دستگاه اجرایی برای حفظ بهداشت و سلامت سرمایه دامی کشور و همچنین مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام است.

وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور شهید دکتر رییسی و همچنین گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل گفت: فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم یک فرهنگ نهادینه در میان نیروهای نظام و انقلاب است و مردم به خوبی این وضعیت را درک می‌کنند و بر تداوم راه خدمتگزاری در جامعه تأکید دارند.

احمدی ا اشاره به اینکه شهرستان آبدانان از قطب‌های صنعت دامپروری و دامپزشکی در استان است، بیان کرد: در دو سال گذشته کانون‌های مرتبط با بیماری‌های دام و طیور به گواهی آمار ملی در استان کاهش یافته و حوزه بهداشت و سلامت دام در استان در وضعیت پایدار است. که البته این دستاوردها جز با برنامه‌ریزی و روحیه جهادی پرسنل، مدیران و کارشناسان دامپزشکی استان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی به دست نیامده است.

این گزارش حاکی است مدیر کل دامپزشکی استان ایلام در این جلسه همچنین از روند آغاز به کار واحد اداری دامپزشکی در بخش مورموری شهرستان آبدانان مطالبی بیان داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا