شهرستان ها

شهید رئیسی حضوری مداوم در بین اقشار مختلف مردم داشت

بوشهر- مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: شهید رئیسی حضوری مداوم در بین اقشار مختلف مردم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی عصر شنبه در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور و همراهان شهیدش در بوشهر اظهار کرد: حکمرانی در نظام اسلامی نبوی و علوی است و با دیگر نظام‌ها تفاوت دارد و باید کارگزاران با تبعیت از علی علیه‌السلام حکومت کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف خوبی از ویژگی‌های شهید رئیسی داشتند و از ایشان به عنوان عالم مجاهد یاد کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از صفات شهید رئیسی به عالم بودن ایشان اشاره کرد و افزود: در کنار خدمات گسترده آیت‌الله رئیسی نباید از عالم بودن ایشان گذشت که ایشان تربیت‌یافته مکتب حضرت علی (ع) و امام صادق (ع) بود. او در کنار داشتن علم، عامل به این علم نیز بود.

وی مجاهدت را از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی عنوان کرد و ادامه داد: ایشان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران خدمت لباس رزم بر تن کرد و مجاهدانه خدمت کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه مردمی‌بودن شهید رئیسی به خوبی اثبات شده است اضافه کرد: شهید جمهور همواره به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت بود و خستگی نمی‌شناخت و خستگی را خسته کرده بود.

وی با اشاره به حضور مداوم و همیشگی شهید رئیسی در بین مردم نقاط مختلف تصریح کرد: شهید رئیسی با کفایت بود و توانست دستاوردهای خوبی را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی رقم بزند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا