شهرستان ها

زنجانی‌ها هفته بارانی را تجربه می‌کنند

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی هفته جاری شاهد بارندگی در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، در هفته پیش رو شاهد بارندگی در مناطق مختلف استان خواهیم بود، افزود: این بارش‌ها اغلب بعد از ظهرها اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه از امروز بر میزان ابرها در آسمان مناطق مختلف استان افزوده شده و وزش باد نیز شدت خواهد گرفت، اظهار کرد: بارش‌های پراکنده و محلی که امروز در استان روی خواهد داد، فردا (یکشنبه) نیز چنین شرایطی در استان پا بر جا خواهد بود.

رحمان نیا با یادآوری اینکه شدت بارندگی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌هایی که طی هفته جاری در استان به وقوع خواهد پیوست، احتمال آب‌گرفتگی معابر دور از ذهن نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای فعلی شهر زنجان بدون تغییر نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۱۲ درجه سانتی‌گراد است، خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۲۰ درجه، ابهر ۷ و ۲۳ درجه، خرمدره ۷ و ۲۲ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۳ درجه، قیدار ۳ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۵ و ۲۰ درجه و ماهنشان ۱۲ و ۲۶ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا