شهرستان ها

دهه کرامت،فرصتی مناسب برای هدایت جوانان در مسیر تقوا و معنویت است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان تاکید کردند: دهه کرامت زمان مناسبی برای ترویج معارف اهل بیت(ع)، افزایش آگاهی نسل جوان نسبت به مکتب ائمه اطهار، هدایت جوانان در مسیر تقوا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی و محسن افشارچی روز پنجشنبه در پیام تبریک به مناسبت دهه کرامت، افزودند: تحقق این هدف نیازمند برنامه ریزی دستگاه‌های فرهنگی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی است که موجب افزایش نشاط اجتماعی و نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه‌های رضوی در جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان یادآور شدند: با آغاز دهه کرامت عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور پیچیده می‌شود و ولادت سراسر نور و شادی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و میلاد فرخنده و پرنور هشتمین حجت خدا، امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به جشن و سرور می‌نشینیم.

خاتمی و افشارچی در این پیام اضافه کردند: با تبریک و شادباش این ایام خجسته و مبارک به همه شیفتگان و محبان اهل بیت (ع) به خصوص مردم شریف استان، امیدواریم با استفاده از ظرفیت این دهه بتوانیم برای گسترش فرهنگ مودت به اهل بیت (ع) و اشاعه فرهنگ ائمه اطهار (ع) در جامعه گام برداریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا